Płatność i dostawa

Formy płatności

Sposoby dostawy

Dodatkowe informacje

Dane do przelewu

Nazwa odbiorcy:  Szkółka Roślin Ozdobnych „Clematisy”
Adres odbiorcy: 

ul. Sportowa 1a
83-211 Kolincz

Numer konta:  84 8340 0001 0005 0959 2000 0006
Tytuł przelewu:  Numer zamówienia

Uwaga!

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, towar wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania płatności!

Nie wysyłamy paczek w piątek z uwagi na dłuższy czas dostawy!

Z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa w naszym regionie, mając na względzie bezpieczeństwo naszych pracowników,
ODBIORY OSOBISTE ZOSTAŁY WSTRZYMANE DO ODWOŁANIA!

Koszt wysyłki

Koszt wysyłki naliczany jest za każdy rozpoczęty karton, w którym pakowane są rośliny. Liczba roślin w kartonie zależy od ich pojemności zgodnie z poniższym schematem P9/1, 2 i 4 litry.

Roślina 1l Roślina 2l Roślina 4l
24 szt. 15 szt. 2 szt.
 

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM / ONLINE:

17,00 ZŁ / KARTON

PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM:

21,00 ZŁ / KARTON

WYSYŁKA GRATIS DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 250,00 ZŁ!

Możliwe jest zestawienie kilku roślin 1l z 2l w tym samym kartonie. W tym przypadku sumaryczna liczba roślin w kartonie będzie zależała od ich pojemności – w przypadku pytań prosimy o kontakt: +48 609 550 675

Do każdych 11 szt. wybranych przez Klienta + 1 roślina niespodzianka GRATIS!. Należy ją doliczyć do pojemności kartonu.

Dodatkowe informacje dotyczące roślin

  1. Dokładamy wszelkich starań by materiał roślinny dostarczany naszym Klientom do nasadzeń był odpowiednio silny i zdrowy. Nasza Szkółka jest pod stałym nadzorem Inspektoratu Ochrony Roślin I Nasiennictwa.
  2. Sadzonki roślin mogą odbiegać wizualnie od zdjęcia w ofercie, ponieważ są to zdjęcia ilustrujące roślinę w pełnej wegetacji.
  3. Towar powinien być wysadzony w jak najszybszym możliwym terminie, w odpowiednich warunkach, zgodnie z dołączoną instrukcją.
  4. Pora roku, warunki pogodowe, warunki glebowe oraz sposób dbania o rośliny mają istotny wpływ na wygląd i stan roślin. W miesiącach jesiennych oraz zimowych rośliny zmieniają kolor liści, przebarwiają się,  bądź je tracą – jest to zjawisko naturalne i nie podlega reklamacji. Dotyczy to także kwiatów. Fakt, że na zdjęciu prezentowanym w ofercie roślina ma kwiaty nie oznacza, że w okresie jesienno-zimowym i wczesno-wiosennym dostarczona Klientowi sadzonka również będzie je posiadała. W tych porach roku rośliny są w okresie uśpienia. Jest to zjawisko naturalne.
  5. Jeżeli zaistnieją objawy chorobowe należy je zgłosić w ciągu 7 dni od otrzymania towaru.
  6. Jako Szkółka roślin co jakiś czas przycinamy rośliny w celu ich pielęgnacji i rozkrzewienia. Sadzonka przycięta jest nadal zdrowa i silna.
  7. Przed wystawieniem negatywnej opinii, bądź jakichkolwiek zastrzeżeń co do jakości nabytych roślin, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym zespołem. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości oraz podzielimy się wiedzą i doświadczeniem.

Pakowanie roślin do transportu

  1. Wszystkie rośliny starannie zabezpieczamy na czas podróży, doniczka zabezpieczona jest woreczkiem foliowym, tak by torf się z niej nie wysypywał.

  2. Sadzonki pakowane są w specjalnie do tego celu wykonane kartony zbiorcze, o wymiarach dopasowanych do ilości zamówionych roślin. Zapewnia to w 100% bezpieczny transport.

  3. W przypadku uszkodzenia paczki prosimy o wypełnienie formularza szkody w obecności kuriera, bowiem nasze wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

  4. Sprzedający nie odpowiada za uszkodzenia roślin, które powstały w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.